Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

The Fly Effect (Οπτικοποίηση)

(π) Παυση

(..) Συγχώνευση κειμένου και ήχου (κάποιοι συντακτικοί σύνδεσμοι του κειμένου ή επιλεγμένες φράσεις και λέξεις, συγχωνεύονται ελαφρώς με ηχητικά και μουσική αφήνοντας τον θεατή να συμπεράνει εστιάζοντας του παράλληλα την προσοχή)

".." Λέξεις και φράσεις που τονίζονται

<..> Έργο

Είναι το ίδιο δύσκολο (π) <δυο άτομα, ενας πιτσιρικάς που τρέχει και ένας υπερήλικας που περπατά διασταυρώνονται. Σε εκείνο το σημείο (κέντρο) εμφανίζεται κάθετα προς τον θεατή ο ήρωας> σε όποια ηλικία κι αν βρίσκεσαι να μπορέσεις να σταθείς (π) <κοιτάει δεξιά αριστερά> στο πλάι, να κλείσεις τα αυτιά σου (π) <χαμηλώνει το κεφάλι> και αφού πρώτα χαμηλώσεις το βλέμμα, να κοιτάξεις γύρω σου (π) <κοιτάει ψηλά>, διερωτώμενος που βρίσκεσαι, απαντήσεις υπάρχουν (π) <ένα υπαρκτό ή εικονικό κοινό εισβάλει στο χώρο καλύπτοντας τον ήρωα>.

<μουσική>

Όμως ποιοι είναι όλοι αυτοί που σε απασχολούν με την καθημερινότητα που αποστρέφεσαι; (π) <το κοινό απομακρύνεται> Μια καθημερινότητα που εμμένεις να πιστεύεις ακράδαντα πως σου επιβάλλεται; <παίζουν σκηνές στο background, ο ήρωας κοιτάει πίσω λίγο πριν το τέλος των σκηνών> Ένα στημένο ματς, μια επικοινωνιακή πολιτική, ένα παιχνίδι εντυπώσεων ο δρόμος που ανοίγεται μπροστά σου στην πορεία προς την κατάκτηση της ζωής. (π) <ο πιτσιρικάς και ο υπερήλικας εμφανίζονται>

<μουσική>

Σε αυτό το σημείο κοιτάς μπροστά, (π) κοιτάς πίσω, (π) ξανακοιτάς μπροστά <ο ήρωας τρέχει πρώτα στον ένα και μετά στον άλλο λίγο πριν χαθούν, μετά ξανακοιτάει ψηλά> (π) Το έχεις κάνει πολλές φορές, σαν ήρωας τρισδιάστατου ηλεκτρονικού παιχνιδιού δύο κατευθύνσεων. <δυική μεταφορά στον ψηφιακό κόσμο (οι δύο κατευθύνσεις κάθετα προς τον θεατή)>

<μουσική>

Έχεις ξεχάσει πια από που ξεκίνησες. (π) <ο ήρωας περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό του, σκύβει κουρνιάζοντας προς το έδαφος και κλείνοντας τα αυτιά του> Απαντήσεις υπάρχουν.

<μουσική>

Το είναι σου, λέει, πως, έχεις μια ευχή ή μια απάντηση. <ο προβολέας σβήνει>

<μουσική>

<ψευδο-οπτικά ερεθίσματα αρχίζουν να αποκτούν τον ρόλο της προβολής των γεγονότων>

Επιλέγεις μια "ευχή". Να κινείσαι στο χώρο "ελεύθερα." (π) <αυτομάτως ο ήρωας μεταφέρεται σε ένα σκοτεινό μέρος, η οθόνη αποκτάει άναρχες εικόνες οπτικής αντίληψης σε κατάσταση απώλειας του φωτός (πχ όταν κλείνουμε τα μάτια)> (είσαι) "ελεύθερος;" <υποψία ερωτηματικού> (π) <ο ήρωας αποκρίνεται με οπτικά ερεθίσματα> (π) Tο νιώθεις με την δύναμη όλων των αισθητήριων οργάνων σου, (π) <τα οπτικά ερεθίσματα προκαλούν τον ήρωα με το να χάνονται και να εμφανίζονται αυτοστιγμεί> τη μοναδική δυναμική της ύπαρξης σου.

<μουσική>

Το σκοτάδι δεν σε ενοχλεί, (π) <ο ήρωας προσπαθεί να καθισηχάσει τον εαυτό του> γνωρίζεις καλά την φυσιολογικότητα της εναλλαγής σκότους-φωτός. (π) Μάλιστα είναι καλύτερα από ότι περίμενες ή ότι φανταζόσουν, (π) δεν κινείσαι απλά σε ένα επίπεδο τρισδιάστατο χώρο, σχεδόν ίπτασαι, δεξιά, αριστερά, (πίσω, μπροστά), αλλά και πάνω, κάτω, διαγώνια, αντίστροφα, με (κάθετη και οριζόντια) περιστροφή.

<μουσική>

Σύντομα θα έλθει το φως σκέφτεσαι εξαντλούμενος να φαντασιώνεσαι και να αισθάνεσαι όλες αυτές τις περίτεχνες φιγούρες.

<μουσική>

Περιμένεις και περιμένεις και (περιμένεις...)

<μουσική>

Δεν ξέρεις πλέον αν αιώρισε ή βρίσκεσαι σε κατάσταση ελεύθερης πτώσης.

<μουσική>

Δεν μπορείς (να γνωρίζεις).

<μουσική>

Μια ελπίδα είναι το μοναδικό που επιθύμησες τόσο πολύ από τότε που θυμάσαι (τον εαυτό σου).

<μουσική>

Ασύγκριτα περισσότερο από την επιθυμία μιας ευχής, η ελπίδα να βγεις από αυτό(ν τον εφιάλτη).

<μουσική>

Λίγο πριν κλείσεις τα "μάτια σου" μια δέσμίδα φωτός, (π) εμφανίζεται αχνά στο βάθος του χώρου (π) (που) βρίσκεσαι για απροσδιόριστο διάστημα.

<μουσική>

Ενθουσιασμός σε κατακλύζει, (π) (δεν) μπορεί να "βουτάω" στο κενό, (συλλογίζεσαι), η πηγή φαίνεται σταθερή, μπορεί να είναι μεγάλη και σε μακρινή απόστασή, ή μια έξοδος διαφυγής, οι απανωτές σου σκέψεις.

<μουσική>

Πλησιάζεις και πλησιάζεις και (πλησιάζεις...)

<μουσική>

Θα τα καταφέρω, θα φτάσω (στο) "προορισμό μου", λες στον εαυτό σου. Μέχρι να φτάσω μπορώ να έρθω σε επαφή με αυτό "το φως", (να εξακριβώσω) αν όντως, υπάρχει, (πως δεν είναι) μια οπτασία, ένα παιχνίδι του μυαλού.

<μουσική>

Κινείσαι δαιμονισμένα προς όλες τις κατευθύνσεις προσπαθώντας να ευθυγραμμιστείς με την πηγή.

<μουσική>

(Η πηγή) φαίνεται να κινείται μαζί σου σαν αποτέλεσμα των ιδιοτήτων του φωτός και της οπτικής σχέσης με το διάστημα (του χώρου).

<μουσική>

Εκεί που νομίζεις πως προσπαθεί να σε αποφύγει, (τα καταφέρνεις).

<μουσική>

Ένα εκτυφλωτικό φως σε λούζει (ακαριαία), (π) "πασχίζεις" να κρατηθείς σταθερά στην πορεία σου.

<μουσική>

Τα μάτια σου έχουν πλέον προσαρμοστεί στην ακραία αυτή εναλλαγή "όταν" έχεις πια διαπιστώσει πως από ψηφιακή συστοιχία δεδομένων (π) μεταμορφώθηκες, (σε μύγα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου